Inici > Altres posts > Al meu barri II: me’n vaig al camp!

Al meu barri II: me’n vaig al camp!

Cotxe al camp Els mallorquins tenen fama de seguir la filosofia “tu-què-n’has-de-fer-del-que-jo-faig”. Aquesta filosofia que fa que no posin mai els intermitents quan van per l’autopista (“tu què n’has de fer, d’on vull anar?”).

Aquesta era l’actitud que tenia aquest bon home de la foto. “Que he baixat amb el cotxe per un terraplè? Sí, i què? Que com ho he fet? Tu no n’has de fer res. Que com en sortiré? Ai… deixa’m fer.”

La policia se’l mirava des de la carretera, al·lucinant. Perquè, a més, aquest home no anava tot sol. Just davant, a peu, un altre home d’edat similar li feia indicacions per ajudar-lo a sortir d’allà. Eren gestos com si hagués de fer aterrar un avió. I caminant cap enrere entre matolls i flors ens ha posat a tots l’ai al cor. A punt ha estat de caure i ser atropellat pel seu company d’aventures.

Aventures de la tercera edat, sí senyor. Per què no? Aquests dos avui han tengut una bona dosi d’adrenalina.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

