Inici > Altres posts > ¡Cambia, papá!

¡Cambia, papá!

A casa, de petits, teníem un disc de vinil dels “Payasos de la tele”. Un disc que tenia anys i anys, que acumulava pols i ratllades, però que no perdia encant. Ens el posaven una vegada i una altra i no ens en cansàvem. Només en tinc un petit record inquietant. En acabar la primera cara, se sentia la veu de Miliki dient: “¡Cambia, papá!”. I justament el disc estava ratllat en aquell punt. I sentíem una vegada i una altra aquesta frase fins al punt que m’arribava a fer por i tot. “¡Cambia, papá! ¡Cambia, papá! ¡Cambia, papá!”. I corríem cap al pare, angoixats, a demanar-li que, ràpid, ràpid, girés el disc.

Mai no vaig tenir clar si els pallassos em feien riure o em feien por.  Els admirava, em feien treure un somriure i moltes vegades una rialla, però en el fons preferia no trobar-me’n cap. Quan m’havia de quedar a dormir a casa de l’àvia, resava perquè no em toqués a l’habitació on hi havia el quadre del pallasso. M’inquietava tant que no em deixava dormir tranquil·la.

Quina sensació tan estranya. Una mena d’amor-odi. O d’admiració-respecte, més aviat. I avui, tot el meu respecte, admiració i aplaudiments cap a Miliki, que al cap i a la fi va fer riure tants i tants nens durant molts anys.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

