Inici > Altres posts, Viatges > Ryanair i l’amabilitat

Ryanair i l’amabilitat

M’imagino l’oferta de feina de Ryanair: “Es necessita personal amb pocs modals per atenció a passatgers”. I vas a l’entrevista de feina i, com més antipàtic aconsegueixes ser o aparentar, més paperetes per passar a formar part de l’equip.

Sóc a la porta d’embarcament d’un vol d’aquesta companyia. Des del moment en què compro un bitllet seu, accepto les mil i una tonteries que et demanen. I les compleixo al peu de la lletra. En l’afany per ser cent per cent complidora, fico la bossa de mà dins la maleta (només un bulto per persona!) i tanco amb cadenat.

Arriba la controladora de bitllets i mides de maleta, amb la cara pertinent de mala llet, d’agror d’estómac, diria jo. Cara d’haver-se barallat amb la seva parella i de tenir ganes de pagar-ho amb la clientela. Em demana la targeta d’embarcament, que jo tinc preparada a la mà juntament amb el DNI. Però quan desplega el paper, me n’adono que m’he equivocat de full. “Ai, perdona, espera…”. I miro la maleta i m’adono de la meva gran errada: he tancat amb cadenat i la clau és dins.

Em quedo un moment en estat de xoc. “Ostres…”. Miro al voltant, cercant comprensió. “He deixat la clau dins”. Estic uns moments paralitzada, sense saber què fer. I l’amable senyora de Ryanair em mira i em diu: “No es mi trabajo”. Avisa un company seu que ve per darrera que falto jo per revisar i se’n va amb la seva cara de mala llet. D’agror. De ganes de sembrar mal humor per allà on passa.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

