Inici > Altres posts > La cosina de risc

La cosina de risc

Fa un parell de dies vaig haver d’entrevistar un polític. Qüestió de subvencions als clubs esportius de les Illes (comencen a desaparèixer a poc a poc… comença el degoteig… quants en cauran aquest estiu?).

El cas és que, després de fer-li l’entrevista, quan ja havíem apagat el micròfon i la càmera, em diu: “I tu què n’opines, de la prima de risc?”. Es va fer un silenci. Jo què n’opino? En puc opinar? Suposo que és l’únic que ens queda, opinar-ne. Perquè sembla que no podem fer-hi gaire més. La prima puja i puja, i nosaltres, astorats, veiem com el país s’enfonsa i s’enfonsa. Un numeret ens està enfonsant! Sí, un numeret que simbolitza la realitat de la nostra economia… però un numeret. I un dia ens aixecarem i ens diran: “El país ja ha petat del tot. Avui ens rescaten”. O “avui ens intervenen”. O “avui sortim de l’euro”. I ens tocarà assumir el que toqui. I ens diran: “És clar, és que la prima de risc estava pels núvols”. Ah, vaja.

El silenci va ser incòmode durant uns segons fins que el càmera va dir: “¡Pues a mi prima de riesgo le gusta hacer paracaidismo!”.

  1. 3 Juny 2012 a les 8:41

    jajaja m’ha encantat!que sapigues que soc molt fan del teu blog!un peto guapa

    • 3 Juny 2012 a les 11:59

      Jo sí que sóc fan vostra!!!🙂 Gràcies, guapa! Quina gràcia veure que tinc visites des de Mèxic!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

