Inici > Altres posts > Carrers

Carrers

Pensava que seria missió impossible, però vaig trobar feina d’allò que havia estudiat. Maletes, i cap a Mallorca. Durant els primers mesos em vaig empapar de geografia illenca anant de rodatge en rodatge: d’Andratx fins a Portocristo, de Pollença fins a Sa Ràpita.

Vaig descobrir ben aviat allò que tants illencs sempre han criticat: que la xarxa de transport públic no basta com per poder prescindir del cotxe. El tren cobreix part de l’illa (les línies que va impulsar a la segona meitat del segle XVIII l’enginyer Eusebi Estada). Però per exemple, per anar cap a l’oest de l’illa, s’ha d’agafar autocar, i això no sempre és recomanable… i menys en alta temporada turística!

He après moltes de coses de l’illa. Com per exemple, que Manacor, tot i ser una ciutat poc turística i tirant a lletja, és el bressol de grans personalitats (els esportistes Rafel Nadal i Albert Riera, els escriptors Antoni Maria Alcover i Miquel Àngel Riera, el músic Joan Bibiloni, etc.).

Podria dir moltes més coses de Mallorca… però no sé com encabir-hi “Hiroshima”. És l’únic nom de carrer que em falta posar en el text per completar la llista de tots els domicilis on hauré viscut durant aquests set anys i busques.

D’aquí a uns dies em mudo per cinquena vegada!

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

