Inici > Altres posts > Viure sense agenda

Viure sense agenda

Jo era de les de agendeta petita sempre al bolso. Setmana a la vista. Tot ben net i clar.
Em vaig passar al costat fosc de l’agenda al mòbil. Perill absolut. No senyor, no és el mateix. No fas el gest aquell d’obrir i mirar com tens la setmana, com es presenta cada dia. No aprecies amb la mateixa claredat el timing de la teva vida.

Però em resisteixo a tornar a l’agenda de paper. La raó potser sona extranya: tinc massa coses a fer.

M’explico:

He intentat tornar als orígens, tenir una agenda, fer una mena d’estructuració escrita de la meva vida saturada de “coses a fer”. Però el cas és que em provoca encara més estrès. M’ho miro tot allà escrit, tota aquella llista que ocupa un dia, un altre i un altre, i sembla que no tindré prou temps per fer-ho tot. Per escrit, em falten hores. En canvi, després, tinc comprovat que ho tiro tot endavant. No sé com, però me n’acabo sortint.

Conclusió: per què estressar-me més del compte? Ja me’n sortiré! Tira tira, una cosa darrera l’altra. Fixa’t tu, si fins i tot tinc temps per escriure al bloc!

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

