Inici > Altres posts > Potser necessito ajuda

Potser necessito ajuda

Des del telecadira es veia tot Barcelona. Sobrevolàvem la ciutat com si ho féssim sovint, parlant de les nostres coses i esperant arribar al final del cable. I de sobte, l’edifici de les aigües, aquell edifici en forma de supositori, es va començar a obrir. La part exterior, com si es tractés d’una cuirassa, es va dividir en dos i, a poc a poc, es va anar separant. A dalt de tot, en un equilibri molt precari, un home aguantava una gran símbol de Mercedes-Benz fet de ferro. Era tot molt inestable. Es movia com si fos un enxaneta a dalt de tot d’un castell a punt de fer llenya. I al final no va aguantar més, i aquella enorme peça de ferro va caure des d’aquella alçada infinita. Vam fer un crit horroritzats, sabent que allò podia provocar un gran desastre.

Aquest és el tipus de somnis que tinc. Enrevessats, absurds, enigmàtics. Diuen que tots els somnis tenen un perquè. Jo crec que els meus no en tenen cap. M’imagino les meves neurones recopilant diferents inputs, barrejant-los en una petita urna i treient-los un a un per ajuntar-los en un somni. Així, sense cap mena de sentit, totalment a l’atzar, provocant paranoies que, de vegades, fan que m’aixequi totalment esgotada. O rient. O amb un atac de por.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

