Inici > Altres posts, DHL i altres problemes > Presa de pèl al menjador de casa

Presa de pèl al menjador de casa

Quan va trucar per l’intèrfon, ja no hauria d’haver obert, però em va enganxar en un moment de debilitat mental. “¡Del gas!”, em va dir. Com qui diu, “Hola, què tal, sóc na Maria”. Però no, simplificant i al gra: “¡Del gas!”. I vaig obrir.

Vint segons després, allà el tenia, a la porta de casa. El senyor “Del gas” i una noieta darrera seu, amagada, tímida. “Vengo por la intervención en el gas y la electricidad”… o una cosa similar, em va deixar anar. Jo li vaig posar cara de res. “¿Perdone?”. I l’explicació següent va ser igual de críptica. “Mire”, li vaig dir, “es que hace dos semanas ya vinieron los de Gesa a hacer una revisión”. I em contesta: “No, esto no es una revisión. Necesito que me muestre su última factura del gas y la electricidad para informarle de la novedad”. Cada vegada entenia menys el que em volia dir. Li vaig dir que esperés un moment, vaig tancar-li la porta (desconfiada de mi) i vaig anar a buscar les factures.

En treure-les em va començar a explicar que, a partir d’ara, m’aplicarien un descompte del 20% en el gas i del 30% en l’electricitat. “¿Me permite que me siente en la mesa para acabar de anotar los cambios en sus facturas?”. I sí, innocent de mi, el vaig deixar passar. “¿Y la chica?”, pregunto. “Ah, no, ella se irá a informar a otro piso”. I amb aquella mateixa patxorra entra, s’asseu a la taula del menjador i començar a copiar totes les meves dades… en uns formularis d’Iberdrola!

“¿Perdone?”, dic sorpresa, “¿me está cambiando de compañía sin avisarme?”. “¡Nooo! ¡Ahora mismo se lo estoy informando!”. Ah, vaja! Una presa de pèl. “Es que no me interesa”, li dic. “¿Por qué? Es totalmente gratis y la factura le saldrá más barata”. I mentrestant seguia apuntant les meves dades: “Ah, Mercè, se llama. Encantado, yo soy Walter. Qué curioso, vive en la calle Hiroshima… Hiroshima… como lo de las bombas y todo aquello…”. Així mateix! Us ho prometo! Per flipar.

Davant la meva incapacitat per fer-lo aixecar de la cadira, vaig trucar al propietari del pis per explicar-li la situació. En Walter encara pretenia que li passés el telèfon… el volia convèncer!!! Vaig haver de fer veure que el propietari estava molt empipat i que no volia saber res d’ell, com si fos un ogre. Finalment vaig aconseguir que el senyor Del gas, en Walter, estripés tots els papers on havia apuntat les meves dades i marxés amb el seu somriure artificial de comercial.

Walters del món, a casa meva no vingueu més, gràcies. Ah, i d’Iberdrola no en vull saber res més. Què són aquests mètodes? Què es pensen? Quina manera d’atracar-te!

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

