Inici > Altres posts, Esport > La velocitat del president

La velocitat del president

… queden uns 200 metres per acabar la cursa… No m’ha anat malament, però aquesta darrera pujadeta és endimoniada… No m’havia fixat mai que fes pujada aquest carrer!

Buf, va, 180 metres, un darrer esforç… S’agraeix que la gent t’animi… mira, aquells d’allà veig que aplaudeixen el grupet que va davant meu. Ara em diran alguna cosa i m’anirà bé… Ep? Hola? No? A mi no m’animen… Vaja…

Va, Mercè, ja no queda res… Ja es veu la meta. Buf, buf, vaa!!

Ui, què passa? Quantes càmeres… quants fotògrafs… quina expectació! “Venga, presidente!”, criden per aquí…

“Presidente”?

Calla… que el grupet de davant són el president de les Balears, José Ramón Bauzá, i els seus sequaços! Jo els havia anat retallant distància sense saber que eren ells i ara, de sobte, em veig en el gran dilema: què faig? He de seguir al ritme que duia i avançar-los? O seria irreverent per part meva? Opto per frenar una mica el pas i veure el panorama des d’uns metres enrere… Els acompanyants del president estan més en forma que ell i el deixen una mica enrere. Un d’ells se n’adona i avisa l’altre: “¡Oye, deja que el presidente llegue primero!”. En Bauzá se’ls mira i els fa una senyal: “¡Venga, ahora!”. I acceleren el pas per fer una arribada triomfal.

Les càmeres i els micròfons es llancen cap a ell mentre jo creuo la meta i no faig més que fer-li voltes a una pregunta: “Hauria d’haver esprintat?”.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

