Inici > Altres posts > La màgia

La màgia

De petita jo era molt innocent. M’ho creia tot, m’empassava totes les mentides, les piadoses i les que no ho eren tant. Confiava a cegues en tothom. Però va arribar un dia en què, com a tots els nens, se’m van començar a revelar misteris i secrets que van fer que, de sobte, em fes gran.

I vaig començar a veure que la vida no era tan senzilla. Que la felicitat no s’obtenia per art de màgia, que tot tenia un perquè.

Ja en tinc 30. Lògicament el trauma està superat. Però en dies com avui, 6 de gener, voldries que la màgia tornés a existir. Voldria que aquells dies en què es barregen els nervis, la felicitat, el misteri i l’alegria fossin reals.

I en certa manera, m’ha passat. He tornat a reviure aquella sorpresa i aquella emoció. I he tornat a creure en la màgia.

Moltes gràcies als Reis Mags!!

  1. Àssun
    6 gener 2012 a les 23:02

    És que els Reis Mags existeixen.

    • 6 gener 2012 a les 23:33

      Sí, és veritat🙂

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

