Inici > Altres posts > Aprofitant la crisi…

Aprofitant la crisi…

Em considero bastant ignorant en temes d’economia, com ja he dit en algun altre post. De fet, no tinc ni idea de quines mesures caldria prendre per sortir d’aquest forat. Però sí que veig una cosa: que aquí sembla que totes les empreses, absolutament totes, pateixin la crisi. I, amb aquesta excusa, totes, absolutament totes, “prenen mesures”.

Fa uns mesos Telefònica va fer un ERO, tot i tenir guanys. Avui llegeixo que el Banco Santander, tot i ser l’empresa líder de beneficis aquest 2011, ha anat fent fora gent a comptagotes al·legant-ne, en molts casos, la baixa productivitat.

Tinc la sensació que ara mateix fins i tot els acomiadaments poden arribar a ser ben vistos. O, en tot cas, compresos. “És clar, tal com està la situació, s’entén…”.

No es podrien penalitzar aquestes actuacions? Precisament les empreses que van bé són les que haurien de tirar del carro per intentar ensortir-nos-en, no? O la meva ignorància em fa veure les coses d’una manera distorsionada?

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

