Inici > Making of 365d365e, Periodisme > Mallorquins i catalans, catalans i mallorquins…

Mallorquins i catalans, catalans i mallorquins…

11.30. Vilafranca de Bonany (Mallorca).

– Ueeep, així m’agrada, amb puntualitat!

Aquesta veu…! Això és el que més m’agrada de la meva professió: tenir l’oportunitat de conèixer i compartir una estona amb gent tan mítica com el gran Tomeu Penya. Un personatge com n’hi ha pocs!

– Ets ben simpàtica, tu! Per telèfon ja es nota.

Pam, ja està, ja se m’ha ficat a la butxaca! Com en sap… Li agrada agradar! No explicaré gaire més del que m’ha dit, això ho deixo per l’entrevista que sortirà publicada d’aquí a uns dies al 365d365e. Però només us dic que m’ha fet moltíssima il·lusió comprovar com una persona que duu tants i tants anys de professió és tan autèntica i propera.

Quan jo tenia uns 12 anys, a Tv3, just abans que comencés el Club Super3, posaven un videoclip seu. Si no recordo malament era de la cançó “El dimoni dins jo” (he estat incapaç de trobar-lo per internet!). Bé, hi sortia ell amb un parell de noies despampanants, tots tres dins un cotxe descapotable. I em tenia fascinada. Primer, perquè mai abans no havia vist cap altre videoclip. I després, perquè tenia una veu i una manera de cantar… diferents de tot allò que jo coneixia! Això sí: no n’entenia ni una sola paraula.

En Tomeu continua com en aquell vídeo. Han passat els anys, és evident. Però encara té aquella vitalitat, aquella energia i aquella veu profunda i fascinant. Ah, i el barret, que no falti.

  1. Juanjo Sunyer
    2 Desembre 2011 a les 21:38

    “M’agrada!”

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

