Inici > Altres posts > Triple tortura

Triple tortura

Pels que no ho sapigueu, fa un parell de mesos em vaig trencar el braç i estic de baixa. Això m’ha dut fins a una situació que, a dia d’avui, es converteix en la triple tortura matinera:

1. Matinar per anar a rehabilitació (la faig de 8 a 9… cosa que fot bastant perquè després tinc toooot el dia lliure i s’arriba a fer bastant llarg).
2. La rehabilitació en si mateix (que el canell no es vol moure? A la fisio li és igual!! Es mourà perquè ella ho diu!).
3. El programa despertador dels 40 principales

Quin horror, de veritat! Jo no entenc per què a aquelles hores del matí han de cridar d’aquella manera! “¡¡BUEEEENOOOOS DÍÍÍAAAAS!! ¡YA ES JUEEEEVEEEEES!” Cal? Jo necessito calma, al matí… despertar-me a poc a poc i ser conscient de la realitat sense que sigui un xoc. Criden, riuen de manera exagerada d’acudits que no fan gràcia i fan bromes per telèfon que, sincerament, és com per denunciar-los. Ah, i la música que posen… en fi, que l’emissora és la que és, això tampoc no ho canviarem.

Em sembla bé la finalitat del programa: despertar-te, animar-te, posar-te al dia… però no fa falta fer-ho amb aquelles estridències! A mi que em facin riure una mica ja em va bé, però que em forcin a riure per bromes desagradables o perquè ells fan veure que s’ho passen d’allò més bé… sincerament em posa de molt mal humor.

*I això val tant pels 40 principales, com per Europa FM i totes aquestes emissores que fan programes calcats.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

