Inici > Altres posts > Al·lot de Nadal

Al·lot de Nadal

S’acosta Nadal (això diuen als anuncis…) i sempre per aquesta època me’n recordo que, el primer any que jo vivia a Mallorca, li vaig fer una pregunta que sembla d’allò més normal a una companya de feina:

“Ja tens el lot de Nadal?”

Pronuncieu-ho en veu alta… Sí, sona exactament igual que: “Ja tens al·lot de Nadal?”, però… no, no vol dir ben bé el mateix. Me’n vaig adonar pel gran interrogant que li va aparèixer a la meva companya damunt el cap. “Al·lot de Nadal?”. Aquí, perquè ho sapigueu, se’n diu “senalla”. Però tant se val, crec que enguany ningú no farà aquesta pregunta. Ni senalles, ni pagues dobles, ni… En fi.

  1. Andreu
    9 Novembre 2011 a les 18:25

    jo sempre he sentit a dir “sa cesta” …. 😦

  2. Mercè
    10 Novembre 2011 a les 15:16

    Jajaja… Andreu, vius en un entorn poc “normalitzat”!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

